søndag 15. desember 2013

Mariusgenser


Da var endelig genseren til lillebror ferdig!!! Jeg har aldri strikket genser til voksen før, og kun maruismønsteret et par ganger. Er godt fornøyd med at jeg startet på denne i oktober og at den ble ferdig til jul! Vet om en som blir glad for å finne denne under treet :)
Fikk litt hjelp på symaskinen av min fantastiske tante, men ellers har jeg både strikket og montert alt selv :) Er såååå stolt!!!


Hadde litt garn til overs så da fikset jeg et pannebånd til min svoger! Håper han blir fornøyd også :) 



Nå er rosa (blå) nisselue på pinnene. Skal på jul i blåfjell om 1 uke og lillejenta må jo ha seg en lue :) Men ville verken ha blå eller rød, kun rosa! Så rosa skal bli ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din flotte kommentar!