onsdag 6. februar 2013

Strikkeblogger

Jeg har nå endelig fått lagt inn min blogg hos www.strikkeblogger.no

Strikkeblogger.no er ditt samlingspunkt for strikkeblogging! Her vil du finne alle dine favoritter – samlet på en plass. Inspirasjon, oppskrifter, bilder – generelt mye strikkeglede!
 
Jeg skrev også sist at jeg skulle strikke en jordbærlue, men denne ble helt feil. Den passet heller til meg enn til min 2 åring! Prøvde å tove den, men den ble ikke særlig mindre.
 
Jeg gikk heller over på en jakke til bebisen i magen. Har bare den ene armen igjen og jeg gleder meg faktisk til å montere den sammen (selv om det er min svakhet).
Nå gjenstår bare votter, lue og sokker så er hentesettet i boks!
 
Når det gjelder baby-teppet jeg strikket til mine venninner har de fått masse skryt, både på sykehuset og av andre som har sett det!!! Et kjempe enkelt teppe som våre søte små kan tulles inn i og være gode og varme! Perlestrikk frem og tilbake er fort gjort. Jaggu skal jeg strikke et til min lille klump når hentesettet er ferdig!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din flotte kommentar!